szombat, június 06, 2009

Konyhaszekrény és társai

A mosogató tálca már megvan ez is kiálitott darab volt :))) ez 370 euro helyett volt 180 euro

a konyhabútort megterveztettem a cliff konyhabútorstúdióban de a tervrajz átvételekor enyhe szívrohamot kaptam :)) :(( az ajánlat 2.4 millió forintról szólt ekkor úgy gondoltam, ááááá nekem nem lesz konyhám az tuti ennyit akkor sem adnék ki érte ha lenne rá ennyi ..... persze nagyon tetszik ........ csakhogy lássátok az L alakot megmutatom sziget nélkül is ....íme


voltunk itt nálunk egy bútor áruházban is, az árajánlat 11 ezer euro volt de nem adtam fel megterveztem IKEA homeplanner-rel is és csak 650 ezer forint úgyhogy mégis lesz konyhám :)))) sajna nem tudom berakni ide a képet ....... majd csak ha kész lesz

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tuti a blog :) Egy kérés, ha látsz még ilyen 50%-os, gránit (sötétszürke) mosogatót, légyszike gondolj rám :D

    VálaszTörlés